3lf

3lf
3lf
0 Takip Ettiklerim
8 Takipçilerim
Tüm Bloglarım
Takipçilerim (8)
karlitorosdaglari cafetu gulberry thepandora karamsarkompozisyonum gulberry2 tubizeol kurabiye-tarifleri

by by türkçe (artıı) turşu dediin havuçlan yapılır Kazımm!

Geçen biricik arkadaşım bulunduğu yeri belirten bi mesaj atmış'elif ben isketenin yan tarafındaki sahil kenarı...

Devamı

çanakkale...

Normalde yazı yazarım ama başlık bulamam.Ama nedense bu yazıya iki başlık koymak istiyorum.Biri uzun beyaz...

Devamı

e mi kızım?

dün akşam bu saatlerde..annem güyababamaokulubasançocuğun,kafasınasilah dayananbi kızınolduğudiziyi(arka sokaklar) anlatıyo.'kızı rahatsız ediyo çocuk,hep arıyo,mesajlar atıyo...Kızda korktuğundan...

Devamı

hayatımızsınav

bu sabah rötarlı girdiğim dil anlatım sınavındayım.Hoca 'bana rahat rahat lojistik destek sağlanabilmesi için' arka...

Devamı

1982 kupa maçı

Geçen akşam sofradayız,baba(cığı)m kanalları dolaşıyo.Epey eski...

Devamı

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !